صفحات

وقتی باراک از کشتار حرف می زند

به سایت آقای کروبی رفته بودم. فکر می کردم فیلتر است اما نبود ، یک خبری در آن بود که :

باراک اوباما : تحریم ایران نتیجه کشتار وحشیانه مردم بی گناه در یکسال پیش بود

به گزارش آسوشیتدپرس، باراک اوباما رییس جمهور آمریکا پس از تصویب تحریم ایران در سازمان ملل در سخنانی آن را ستود و گفت که این یک پیام مشخص به تهران بود ::: وی در ادامه بیان کرد که امروز این تحریم نتیجه سرکوب وحشیانه و کشتن مخالفان بی گناه حکومت در یکسال پیش بود که از آن جمله می توان به کشته شدن آن زن جوان در خیابان اشاره کرد ::: اوباما همچنین گفت که ایران باید به سمت صلح و امنیت جهانی پیش برود و اگر راهی که هم اکنون در پیش گرفته است را ادامه دهد، بیش از پیش در جهان منزوی خواهد شد.

این مطلب را که دیدم خندم گرفت ، برای 2 چیز
1- که این خبر در آن سایت چه میکند؟
2- که باراک اوباما که آن جنایت ها را در افغانستان ، عراق و ... کرده و رئیس جمهور کشوری است که این جنایات را در طول تاریخ کرده ، همچنین حرفی زده.

بعد رفتم در گوگل سرچ کردم جنایات آمریکا چون می خواستم 2 و 3 تا عکس هم بزارم اما دیگه دلم نیومد.
اما حالا یک فیلم گذاشتم که از اینجا می توانید ببینید که این ها به کارمندان خودشان هم رحم نمی کنند بعد دلشان برای آن دختری می سوزد که به قول آن ها در خیابان کشته شده است .
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1389 سیّد.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده